Sportovní klub Sněhaři Domažlice

WEB KAMERA NA ČERCHOVĚ

klikni zde [›]

ČÍSLO ÚČTU

pro placení členských příspěvků nebo dobrovolných příspěvků na úpravu tratí:

5476210217/0100

Jako specifický symbol uveďte 1111 (v případě platby členských příspěvků) nebo 5555 (v případě příspěvku na tratě), do popisu platby napište jméno a příjmení.

Členské příspěvky - základní výše ročního příspěvku je 350 Kč, členové do 15-ti let 100 Kč, do 18-ti let 200 Kč, nad 65 let 100 Kč.

Příspěvky na rok 2018 je potřeba zaplatit do 30.4.2018.

Odkazy jinam (Links)

Město Domažlice [›]

Ski Club Furth im Wald [›]

Stránky o Čerchově [›]

(vytvořené členem našeho oddílu)

Běžecké trasy v okolí Čerchova

Nový plakátek o lyžařských tratích na Čerchově stahujte zde

Přístup k trasám z české strany je z parkoviště v Caparticích po strojově upravované trase podél silnice (Stadionka) č. 7 až na Rozcestí pod Čerchovem (2,6 km) nebo z parkoviště pod Rozcestím pod Čerchovem.

Přístup k trasám z německé strany je z parkoviště na Althütte nebo Gibachtu po upravovaných lyžařských trasách č. 5 na Tři znaky a dále po trase č. 7a na rozcestí Na zlomu (6,2 km).

A) Trasa Čerchovského okruhu č. 6 - 13,7 km:

Rozcestí pod Čerchovem - Útulna na Malinovce = 1,7 km (část ca. 200 m trasy vede po silnici bez posypu pak následuje prudší 300m dlouhé stoupání)

Útulna na Malinovce - Kamenná loučka = 1,5 km (trasa vede převážně po rovině a končí na jednom z nejkrásnějších míst s výhledem na Čerchov, možnost odbočení vlevo po trase č. 8 na Čerchovskou vyhlídku = 3 km tam a zpět)

Kamenná loučka - Lesní chata pod vodárnou = 1,5 km (dlouhý bezpečný sjezd končící u chaty s přístřeškem, na této křižovatce lze odbočit po trase č. 7b k přechodu Hliněná cesta s návazností na běžecké trasy č.3 do Německa a dojet na Althütte = 5,5 km nebo se po trase č. 7b vrátit na Útulnu na Malinovce = 1,5 km)

Lesní chata pod vodárnou - Na zlomu = 1,5 km (mírně zvlněný profil trasy s možností odbočení po trase č. 7a na rozcestí ke Třem znakům a návazností na trasy č. 4 a č. 5 na Gibachtu = 2,5 km)

Na zlomu - Rajská vyhlídka = 4 km (tato část začíná dlouhým klesáním, končí prudší levotočivou zatáčkou dále pak mírné delší stoupání končící zvlněným terénem)

Rajská vyhlídka - Rozcestí pod Čerchovem = 3,5 km (po trase bývalé signální stěny nejdříve 1km z kopce a poté 2,5 km mírné táhlé stoupání končící zpět na Rozcestí pod Čerchovem)

Všechny trasy jsou upravovány sněhovou rolbou.

B) Trasy neupravované, případně upravené pouze skútrem:

Rozcestí pod Čerchovem - Rozcestí na Čerchov = 2 km (po Stadionce prudké stoupání až k nejbližšímu bodu pod Čerchovem)

Rozcestí na Čerchov - Vyhlídka = 0,8 km (po rovině k rozcestí čtyř navazujících tras)

Vyhlídka - Kamenná loučka = 1 km (dvě trasy vlevo a vpravo obě vedou z prudkého kopce a končí bezpečně na trase velkého okruhu č.7)

Vyhlídka - U vodárny = 1 km (mírný sjezd končící připojením na Čerchovský okruh č. 6 u Malinové hory)

Tyto trasy slouží k bezprostřednímu přístupu k vrcholu Čerchova, navazují vždy na trasu Čerchovského okruhu č. 6 a vedou poměrně náročným terénem s velkým převýšením. Odměnou za jejich zdolávání jsou překrásné pohledy do okolí a pocit bezprostředního kontaktu s přírodou.

C) Trasy v Německu

Trasa velkého okruhu č. 4 = 5 km (částečně upravována i pro bruslení)

Trasa malého okruhu č. 5 = 3 km

Všechny trasy upravovány sněhovou rolbou.

Přidat příspěvek

Příspěvky

Dosud nikdo nepřidal žádný příspěvek.